loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 145 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)



متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام هانیه :

هانی منو کشتی نذار سر به سرم
دوروبر من باش بی تو دربه درم
هانی تو که چشمات پر عشقه برام
اینو بدون هر جایی همین دوروبرام
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم
هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام هانیه

♫♫♫♫♫♫

هانی منو کشتی نذار سر به سرم
دوروبر من باش بی تو دربه درم
هانی تو که چشمات پر عشقه برام
اینو بدون هر جایی همین دوروبرام
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم
هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون
هانیه هر ثانیه من یادتم هانیه هر جا بری دنبالتم
هانیه حرفا چیه دنبالمون
هیشکی نفهمید چیزی از حالمون

برچسب ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حامد پهلان, دانلود آهنگ حامد پهلان هانیه, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ هانیه, دانلود آهنگ هانیه از حامد پهلان, دانلود آهنگ هانیه با صدای حامد پهلان, متن آهنگ هانیه حامد پهلان
دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام هانیه

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام هانیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 35,905
  • بازدید کلی : 225,925