loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 159 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
خلاصه داستان رمان گناهکار :


زندگی مو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

نام کتاب رمان : رمان گناهکار
نویسنده رمان گناهکار : fereshteh27
ژانر رمان : هیجان انگـیز ، اجتماعی ، عاشقانه ، پر رمز و راز
حجم کتاب رمان گناهکار : ۱۰٫۵ مگابایت
تعداد صفحات رمان گناهکار : ۱۷۶۲
قالب کتاب رمان گناهکار : PDF

با تشکر از fereshteh27 عزیز بابت نوشتن این داستان زیبا
———————————-
لینک دانلود رمان عاشقانه گناهکار با فرمت پی دی اف pdf
———————————-


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 35,895
  • بازدید کلی : 225,915