loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 103 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
یه آسمان ترانه، صد بیت عاشقانه


تقدیم به قلب پاکت، ای بهترین بهانه
– – – – – – – – – —————–

اس ام اس عاشقانه جدید
مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم
اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند
نام تو حک شده ی قلب من است
– – – – – – – – – —————–

متن عاشقانه زیبا
با سر زمین خوردن زیباست، اگر هدف بوسیدن خاک پای تو باشد
– – – – – – – – – —————–


اس ام اس عاشقانه
دستهایت…
را زیر تنهایم ستون کن که از آوارگی بی تو میترسم!!
– – – – – – – – – —————–
دلم آغوش ممنوعه ای را میخواهد که شرعی بودنش رافقط من میدانم و خدایم…
– – – – – – – – – —————–
تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست
بدون که هر لحظه دلم در همه جا به یاد توست
– – – – – – – – – —————–
اس ام اس عاشقانه
حسودم…
حتی…
آرزوی داشتنت را هم…
به کسی نمی دهم…
– – – – – – – – – —————–
در برابرم مشت میکنی…
میپرسی: گل یا پوچ؟
در دلم میگویم: فقط دستانت…
– – – – – – – – – —————–
پیامک عاشقانه
وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی
اینقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم
که جز آرامش آغوشت تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم.
– – – – – – – – – —————–
اس ام اس عاشقانه
……
=I===I:(==)=======
……
سلام عزیزم…
با این گیتار آهنگ می زنم خیلی دوستت دارم
– – – – – – – – – —————–
نیمه ی گمشده ام نیستی
که با نیمه ی دیگر به جستجویت بر خیزم
تو تمام گمشده ی منی
– – – – – – – – – —————–
بودنت یک جور نبودنت یک جور
تو این دنیای جور وا جور دوست دارم بدجور
– – – – – – – – – —————–
متن عاشقانه
کهنه فروشی داد میزد چراغ کهنه می خریم وسایل شکسته می خریم
بی اختیار داد زدم قلب شکسته هم میخری؟
گفت اگه ارزش داشت که نمیشکستنش…
– – – – – – – – – —————–
نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم
که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست…
– – – – – – – – – —————–
اس ام اس عاشقانه
عشقو برات کشیدم
میون موج دریا
رو ماسه هاش نوشتم
دوست دارم یه دنیا
– – – – – – – – – —————–
وسعت یاد کردن همیشه گفتنی نیست
پس به وسعت تمام نا گفتنی ها به یادتم…
– – – – – – – – – —————–
از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد
نه آنچه را که آرزو داری،
زیرا گاهی آرزوهای تو کوچکست و شایستگی تو بسیار
– – – – – – – – – —————–
اگه مثل شمع ذره ذره آب بشم قول میدی
منو قطره قطره تو دلت جا بدی؟
– – – – – – – – – —————–
عجب خیاط ماهری بود دنیا
دل هیچکس را برایم تنگ ندوخت
– – – – – – – – – —————–
بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم،
بعد اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته
میمیرم برات!
– – – – – – – – – —————–
گفت نفرین می کنی؟
گفتم نه اما از خدا می خواهم
هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد.
– – – – – – – – – —————–
قشنگترین گلها را به آستان نیلوفری
چشمانت هدیه میکنم تا بدانی بیادت هستم
– – – – – – – – – —————–


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 463
  • بازدید سال : 36,297
  • بازدید کلی : 226,317