loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 110 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

گریه ام میگیرد وقتی میبینم کسی که تمام دنیای من بود
حالا منت دیگری را میکشد
.

اس ام اس تیکه دار ۹۴

.
کاش انقدر مهربان نبودم و حالا که رفتی برایت دعا کنم ک خوشبخت شوی!
راستی چه فایده! اگر دعایم اثر داشت نمیرفتی!

.

اس ام اس نیش دار جدید

.

هی غریبه!!
روی کسی دست گذاشتی که همه دنیای منه!
بی وجدان، انقدر راحت عزیزم صدایش نکن!!

.

.

.

دلم تنگ شده برا روزایی که:
شبا اس میدادی”مال خودمی” روزا بیست بار اس میدادی” دوست دارم”
ولی قهر میکردیم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی” آشتی نکردیمااااااا”
“هنوز قهری”
دلم تنگ شده…

.

.

.

رفیق…
اگه ی روزی مردم…
دیدی تابوتم رو شونه های مردمه ولی نمیام پایین…
نوکریتو میکنم ب دل نگیریا…
ب خدا قول میدم همین ی بار ازت بالاتر باشم…
بعدش دیگه همیشه خاک پاتم…

.

.

.

خنده ام میگیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری، بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری، میگویی:
دلم برایت تنگ است!
یا مرا به بازی گرفته ای یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دلتنگی ارزانی خودت…

.

.

.

رفتی؟ باشه برو… منکه حرفی ندارم، اما جواب حرفای مردمو چی بدم؟
سنگینی نگاشون پیرم کرده، حتی بابام میگه پسرم همسن ۳۰ ساله ها شدی!
شناسنامه دستم بگیرم داد بزنم ایهاالناس من ۲۰ سالمه
فقط یکی بود که حتی با شناسنامم بازی کرد…

.

پیامک طعنه دار

.

درد یعنی: امشبم مثل شبای دیگه رو تختت دراز بکشی،
آهنگ بزاری و بازم فکر کنی به حرفاییکه با هم میزدیم…
به اینکه خیلی همراهم بودی…به اینکه حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره…
به اینکه چقدر با هم دعوا کردیم و آشتی کردیم…
به اینکه کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی… به اینکه…
لعنت به اینکه ها… و مثل همیشه چشمات باید تقاص پس بدن…

.

.

.

حتی روز مرگم هم با هم تفاهم نداریم
من “سفید” میپوشم و تو “سیاه”

.

.

.

به سلامتی اون روزی که تک تکتون واسم مشکی بپوشید
بیاید سر مزارم غبار سنگ قبرم و کنار بزنید و ببینید نوشته:
زنده بودم کجا بودید؟؟؟

.

اس ام اس های جدید تیکه دار

.

چند روزیست سیگارم دلم را میزند؛
میلی ندارم بهش اما…
بی انصافیست آن طور که مرا ترک کردند ترکش کنم.

.

.

.

به لبـ – – ـهای ســاده ات بـیـامـ – – – ـوز
که گــول هر لبــی را نخــورند
مــن میــدانـ – – ـم روزی لبـ – – ـهای کثیفش را با میکنــد
و تو را هــرزه یاد میــکند

.

.

.

درد دارد کسی دست رد به سینه ات بزند که روزی سنگش را به سینه میزدی

.

.

.

چرا دلت گرفته؟ اوهم آدم است!
اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت،غصه نخور! اگر رفت،گریه نکن!
یک روز چشمای یک نفر عاشقش میکند، یکروز معنای کم محلی را میفهمد
یک روز شکستن را درک میکند، آن روز میفهمد آه هایی که کشیدی از ته قلبت بوده
میفهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد…

.

.

.

لعنت به کسی که می دونه به غیر از اون هیچکی تو زندگیت نیست…
به خاطر اون با کسی نمیری…
ولی بازم تنهات میذاره…

.

.

.

بدرقه اش کن رفیق…
شاید با دیگری خوش تر باشد…
مگر خوشحالیش آرزویت نبود ؟؟؟

.

.

.

خاکی خاکی ام
آنکه دنیایم بود آنچنان زمینم زد که تا آخر عمر باید خودم را بتکانم

.

.

.

من مردونگی رو از عشقم یاد گرفتم…
گفت میرم و برنمیگردم
و مثل یه مرد سر حرفش وایساد

.

.

.

شب هایم می گذرد بدون اینکه دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران، من مهمان پاهای بغل کرده ام هستم!
و این آرامش را حتی با تو عوض نمیکنم

.

.

.

غیرتتــــ کجا رفتــــ
زمانی که معشوقه ات از تجاوز تنهایی درد می کشید
تو بجای آنکه درکش کنی ترکش کردی نامرد !!

.

.

.

باورم نمیشود…
آنقدر سر گرم زندگیست که به یاد نمی آورد روزی دیوانه ام بود


برچسب ها : اس ام اس, اس ام اس تیکه دار, اس ام اس جدید, اس ام اس طعنه دار, اس ام اس غمگین, اس ام اس نیش دار, اس ام اس های غمگین 94, پیامک های کنایه دار 94, پیامک های نیش دار جدید, جدیدترین اس ام اس طعنه دار
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 36,197
  • بازدید کلی : 226,217