loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 80 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)


متن آهنگ جدید صالح رضایی بنام تازه وارد :

من تو خودم پیدا نکردم حسی رو که پی اش میگردم

با تو که تازه واردی با تو که اومدی بری بذار تا من دورت بگردم

نه حسی که بایدو دارم نه دله دلتنگیتو دارم

میترسم از عشق زده شی از زندگی دست بکشی

من ترس دل سنگیتو دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید صالح رضایی بنام تازه وارد

♫♫♫♫♫♫

نخواه ترحمه دلم به حسه قلبت جون بده

به زندگیت بدونه من برو سرو سامون بده

بابت احساسی که نیس پیشت خجالتم نده

به اون نگاه پره عشق بیشتر تو عادتم نده

اینکه من از عشق تو رد شم شاید تو چشمایه تو بد شم

ریختم منو آب پاکیو رو دسته تو که پاکیو

چون نمیخوام شکوندنه دلو بلد شم

نخواه ترحمه دلم به حسه قلبت جون بده

به زندگیت بدونه من برو سرو سامون بده

بابت احساسی که نیس پیشت خجالتم نده

به اون نگاه پره عشق بیشتر تو عادتم نده

برچسب ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ تازه وارد, دانلود آهنگ تازه وارد از صالح رضایی, دانلود آهنگ تازه وارد با صدای صالح رضایی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ صالح رضایی, دانلود آهنگ صالح رضایی تازه وارد, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ تازه وارد صالح رضایی


دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام تازه وارد

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام تازه وارد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 36,368
  • بازدید کلی : 226,388