loading...
تهران روز : سایت تفریحی و سرگرمی تهران روز
تبلیغات
رضا مسلم بازدید : 115 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام نامه :

نامه مینویسمو بازم اونو میدم دست باد

شاید برسونه به دستت دیگه هر چی بادا باد

شاید بگی رسم شکستنو کی یاد قلبت داد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه عکسات هنوزم همه دنیامه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام نامه

♫♫♫♫♫♫

این نامه مثه احساست دیگه گم بشه شاید

بیدارم تو میخوابی باز حالا هر شبو راحت

اشکامو اگه میبینی بیا هرجوریه برگرد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه نامه مینویسمو بازم اونو میدم دست باد

شاید برسونه به دستت دیگه هر چی بادا باد

شاید بگی رسم شکستنو کی یاد قلبت داد

باید حس کنی حاله دلم رو تو که عاشقه من بودی

باید تو بگی با چه دلیلی آخه رفتی به این زودی

باید حس کنی اشکه چشامو داره میچکه رو نامه

نفرین به منه دیوونه عکسات هنوزم همه دنیامه

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام نامه

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام نامه

برچسب ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ ایمان ابراهیمی, دانلود آهنگ ایمان ابراهیمی نامه, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ نامه, دانلود آهنگ نامه از ایمان ابراهیمی, دانلود آهنگ نامه با صدای ایمان ابراهیمی, متن آهنگ نامه ایمان ابراهیمی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کد پاپ اپ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 697
  • بازدید ماه : 697
  • بازدید سال : 36,531
  • بازدید کلی : 226,551